Bronies.de

Normale Version: Schweizer-Flirtchat
Du siehst gerade eine vereinfachte Darstellung unserer Inhalte. Normale Ansicht mit richtiger Formatierung.
Halli-Hallo Bronies
Ich bins wieder
Ich habe eine tolle Idee:
Ich mache einen Schweizer-Flirtchat.
Hier können Schweizer/-innen ihr(e) Traummann/-frau finden.
Ich hoffe, dass sich bald etwas tut.
liebe grüsse
Applejack-dashie
hoi zäme, grüezi an alle Twilight smile
sali kiwi!

Wotsch chli flöörte?
sali!

Däich wohl, ja! Wie gots der hüt?
Me brüechti so ne Art ilaschontrolle, denn ich glaub, öpper vo do isch kei SchwiiizerTwilight: not bad

Am beschte jede mues "chuchichästli" uufsäge und das au uufneh. FS grins
Aues tip top u be der?

(Gisch mer bitte d P? danke)

Was macht de der Naschdor doo? I ha gmeint er flörtet ned wöus nur es modewort zum agää und diffffferenziere isch? ^^
Ärdegueter Vorschläg Naschtor, machscht de vor?

Mir gots au gut. Pinkie happy Kannst d P ha Cheerilee awesome
Okee super danke :3
Hoi zäme ihr Bronies
Wie ich gseh lauft das ja scho recht Tip-Top
Gfallt mer.
übrigens: falls der Frage oder so hend ständ ich euch gärn zur Verfüegig.
liebi grüess
Applejack-dashie
(30.11.2013)Applejack-Dashie schrieb: [ -> ]Hier können Schweizer/-innen ihr(e) Traummann/-frau finden.

Do you even rl?
Hei zäme Smile

Ja liebi Lüt, schiint nid grad viu los zi hie, oder?
Ich frag mich ob ein deutscher der an der grenze zur Schweiz wohnt hier erlaubt ist?
Natürlich, nur hereinspaziert, hier hat es genug Platz :3
Boah, und das ist der erste Post seit mehr als nem Jahr, unglaublich O.o
Das heißt sammelt alle Schweizer damit ich Spaß habe Big Grin
Jungs,

im ernst Big Grin Es gibt wirklich einen Flirtthread für Swissbronies?
Schliiiefts?
1. ist es das Deutsch Forum
2. Haben wir für sowas eine Facebook Page und ein eigenes Forum
3. Kommt auf Meet-up und lernt euch kennen
4. Falls Ihr Hetero sein solltet, vergisst es im Bronyfandome und bei den Siwssbronies zu suchen,
denn das was Vorhanden ist, ist entweder vergeben oder Homosexuel!

Schwiizzz!!